facebook
X
Connect with us

SUA: Femeia care a suferit convulsii după vaccinul Pfizer, testată pentru leziuni neurologice permanente. VIDEO devenit viral postat de fiul acesteia. FACEBOOK i-a șters filmarea

Published

on

    După ce un videoclip cu starea mamei sale a devenit viral, fiul femeii din Louisiana spitalizată în urma vaccinului anti Covid de la Pfizer a declarat că, deși nu era anti-vaccinist, avea îndoieli serioase cu privire la siguranța vaccinului, informează site-ul News24.fr.  Brant Griner a lansat un apel pe Facebook săptămâna trecută, după ce mama sa a început să aibă probleme medicale grave la câteva zile după administrarea vaccinului. Într-o postare virală, Griner a arătat cum mama sa tremură necontrolat în timp ce încerca să meargă, sprijinindu-se de pereți și de o ușă. Între timp, Facebook i-a șters filmarea și pe unde a fost reprodusă este taxată ca „informație nesigură:. Deși femeia a fost spitalizată.   

 „Mama e acum și mai rău și încă nu am răspunsuri de la medici cu privire la modul de rezolvare a acestei probleme. Vă rog să vă rugați pentru ea. Nu suport să o văd pe mama așa. Vă rugăm să nu luați vaccinul Covid-19″, a scris el.

  Postarea și videoclipul au fost distribuite de aproape 160.000 de ori și au adunat peste 35.000 de comentarii.

 Griner a refuzat să dezvăluie la ce spital a primit vaccinul, spunând că nu vrea ca acesya să devină ținta unei campanii de hărțuire online.

  

 Potrivit acestuia, mama sa s-a trezit cu dureri de cap la o zi după ce a fost vaccinată. Câteva zile mai târziu,  a suferit „mișcări asemănătoare convulsiilor” la piciorul stâng. În a patra zi, nu avea „niciun control” asupra picioarelor și a fost dusă la camera de urgență.

  

 Spitalul a stabilit că are o „reacție neurologică”, a spus el, adăugând că medicii pun aceste probleme pe „metalele din vaccin”.

  

 După ce a ieșit din spital, mama lui Griner a fost testată, iar medicii speră că se va recupera complet, cu condiția să nu existe leziuni cerebrale permanente.

  

 Pfizer a declarat într-o declarație către că „cercetează” cazul, dar până acum nu a reușit să-l „confirme”.

     „Tulburările neuromusculare nu au fost un semnal de siguranță identificat până în prezent”, a declarat un reprezentant al companiei farmaceutice.

  Craig Everett Haseman, un medic local, a declarat: „Pentru a provoca tremurături incontrolabile, ar trebui să aveți ceva care vă afectează creierul sau sistemul nervos. Ar trebui să provoace un fel de anomalie neurologică în măduva spinării sau în creier”.

 

Advertisement

recente

Advertisement

Facebook

Advertisement

Popular

Copyright © 2021 Romania Today News