Reguli noi pentru angajați în timpul stării de alertă. Care sunt măsurile de protecție decise

8

Proprietarii de birouri au luat măsuri de protecţie impotriva COVID-19 şi impun reguli noi angajaţilor, în contextul în care a fost impusă, prin lege, starea de alertă. Astfel, recepţionerii şi paznicii au dreptul de a interzice intrarea în clădire a celor ce nu respectă regulile.

„Toţi proprietarii de birouri au luat măsuri pentru distanţarea socială, începând de la obligativitatea măştii, măsurarea tempetaturii corpului, plus puncte pentru dezinfectant. În clădirile de birouri prin sistemul de ventilaţie poate fi transmis pe calea aerului acest nou virus. Atunci recomand o atenţie mărită asupra filtrelor”, a spus, pentru MEDIAFAX, Duglas Papanicu, consultant facility management.

În funcţie de particularitatea bussines-urilor şi de spaţiul destinat desfăşurării activităţii de lucru, cei responsabili au luat şi alte măsuri adiacente de prevenire a îmbolnăvirii cu noul coronavirus.

 Numărul infectărilor cu coronavirus SCADE în continuare: DOAR 145 de NOI cazuri diagnosticate în 24 de ore/ 11.187 vindecați

„Vorbim de a crea fluxuri de intrare şi ieşire, despre diminuarea numărului de oameni care pot urca în lift, de purtat viziere sau montat panouri de pexiglas în zona de recepţie, eliminat din recepţiile clădirilor mobilierul unde oamenii ar putea să stea în aşteptare”, a mai adăugat Duglas Papanicu.

Pe de altă parte, pentru a diminua suspiciunea că oamenii nu ţin cont de reguli, cei care sunt poziţionaţi în zona de recepţie şi pază sunt obligaţi să nu lase aceste persoane să intre în clădire. Specialiştii cred că este o obligaţie civică să respectăm noile reguli de protecţie.

Ordinul privind obligativitatea purtării măştii a fost publicat în Monitorul Oficial, iar potrivit acestuia masca trebuie purtată în toate spaţiile publice închise, inclusiv la locul de muncă, dacă nu suntem singuri în încăpere.